Gran Canaria Las Palmas taalreis - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lindsey - WaarBenJij.nu Gran Canaria Las Palmas taalreis - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lindsey - WaarBenJij.nu

Gran Canaria Las Palmas taalreis

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

25 Februari 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hallo allemaal:)

Vanaf morgen ga ik weer een avontuur aan. Ik ga namelijk ALLEEN voor een maandje naar de Canarische eilanden om Spaans te leren. Vanaf deze blog kunnen jullie weer een beetje meegenieten als ik aan de Corona's zit in de zon. Ohnee ik moet leren natuurlijk haha drukdruk.

Tijd om de koffer in te pakken.

Hasta Pronto XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 5592

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: