1e dag - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lindsey - WaarBenJij.nu 1e dag - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Lindsey - WaarBenJij.nu

1e dag

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

27 Februari 2014 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Hola!

De 1e dag was niet zoals verwacht. Na een uur zoeken (8min lopen) was ik aangekomen op school. Daar werd mij meteen al verteld dat ik pas maandag kan deelnemen aan de les. Dit was voor mij toch wel een grote teleurstelling dit omdat echt NIEMAND hier Engels spreekt of verstaat. Dus ik voel me nogal only the lonley nu. Mijn Spaanse huisgenoot verstaat ook geen Engels en met die paar woorden en zinnen die ik ken in het Spaans kom je niet ver. Kortom een beetje saai desalniettemin vandaag even naar het strand geweest en al verkleurd:)
Ik hoop dat maandag veel gaat veranderen zodat ik een beetje vrienden en vriendinnetjes kan maken anders gaat een maand toch wel heeellang duren.

Nu tijd voor een siësta
X

  • 28 Februari 2014 - 12:45

    Riet:

    Lieve Lindsey,
    het is dus anders dan je verwacht had, geen 2e Maltatijd.
    Maar nu kan je ook een paar dagen aan alles wennen en je voorbereiden op je studie.
    Het zal best pittig zijn alleen spaans praten, maar over een maand, heb je het onder de knie en kunnen we jou niet meer volgen.
    We vinden het allemaall wel jammer dat we je volgende week niet zien op Hans zijn feestje., hadden we wat bij kunnen kletsen, in het nederlands natuurlijk.
    groetjes van oom Peter en mij en maak er wat van hè?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5593

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: