Goodday - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Goodday - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Goodday

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

26 Mei 2013 | Malta, Sliema

Ciao,

Vandaag een hele leuke en bijzondere dag meegemaakt. Eindelijk na al die jaren heb ik vandaag een gezellig drankje kunnen doen op een terras in de zon met alleen maar Spanjaarden en Italianen dit klinkt misschien niet zo bijzonder maar voor mij is het dat wel al heel mijn leven wil ik dat een keer meemaken haha en ik kan je vertellen het was beren gezellig!!!

Daarnaast is het goed voor mijn Italiaans en Spaans want eentje kon geen Engels. Morgen ben ik lekker een dagje vrij en ga ik goed uitslapen,boodschapjes doen het huisje schoonmaken en waarschijnlijk even naar het strand. Vanaf nu word het op Malta steeds drukker en drukker maar ook leuker en leuker. Het weer word steeds beter(warme wind)er komen beachpartys en buiten feestjes. En daarnaast word het op mijn stage ook steeds drukker want er komen steeds meer mensen. Kortom Malta is een geweldige ervaring ik heb vandaag nog gesproken met de eigenaresse van een appartementje om te kijken of ik nog een maandje langer kan blijven. Het leven hier is letterlijk en figuurlijk Carpe Diem!!!! maar er moet helaas ook nog gewerkt worden.
Over een aantal weekjes komen Rick en Bianca alweer op bezoek sjeej de tijd vliegt.

p.s kijk even bij mijn foto's :)

xx lindsey

• 27 Mei 2013 - 20:13

Simone:

Hi Linneke,

het klinkt allemaal super!
    geniet ervan en zorg dat het de tijd van je leven wordt.

dat maandje bij boeken hebben we het over gehad. helemaal goed maar vergeet ff niet dat je nog een examen moet halen ergens in augustus.....:-)

Liefs, Simone