Paceville - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Paceville - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Paceville

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

23 Mei 2013 | Malta, Sliema

Hee hallo,

Dat is alweer een tjdje geleden zeg. Het leven bevalt me prima in Malta ik heb nog steeds niet heel veel gezien maar daar komt dit weekend verandering in.:) ik voel me ook steeds beter en beter dus het word tijd dat we is eens wat cultureel gaan doen. Verder heb ik Paceville(uitgaansgebied) heel goed bekeken en onderzocht haha. Vorige week (5x uit geweest) achja het is ookzo leuk en je zit hier savonds niet in je appartementje. Dus zeg je al gauw oke we gaan even 1 drankje doen. Daarnaast word het ook steeds leuker omdat ik steeds meer mensen ken. En ik een hele groep itiliaanse vrienden heb. Hun verkopen allemaal kaartjes voor een boot tocht. Dus ik ben opstap ook regelmatig aan het verkopen ik zit er nu zelfs over na te denken om nog 1 maandje langer hier te blijven. Vakantie houden en een beetje tickets verkopen. Maar daar moet ik nog een nachtje over slapen omdat ik dan wel helemaal alleen ben aan de andere kant is het ook een uitdaging:)

Dt was het berichtje weer even (vanuit het animatie kantoor)

Binnenkort volgen nieuwe foto's

xx lindsey

  • 23 Mei 2013 - 12:02

    Aniek:

    Verkopen is echt jou ding! Ik zeg ga die uitdaging aan meid. Je maakt genoeg vrienden dus kent echt wel wat mensen.. En wie weet zie je mij nog verschijnen!

    Dikke kus vanuit de regen xxx

  • 23 Mei 2013 - 12:50

    Papa Henny:

    hoi lieve meid,

    het gaat je goed dat lees en hoor ik wel. Doe gewoon waar je zin in hebt, maar vergeet niet dat je nog een opdracht hier hebt liggen (roc) die ook heel belangrijk is.
    We zullen elkaar een tijdje niet zien maar blijven natuurlijk wel in contact.

    groetjes en liefs pa xx

  • 23 Mei 2013 - 14:22

    Karin:

    Fijn om te horen dat het goed mat je gaat, dat op stap gaan hoort natuurlijk niet bij je stage-opdracht, maar wel heeeeeeel leuk.
    Nog veel plezier en heel leuk om je zo te kunnen volgen.
    Veel liefs uit het koude Best

  • 23 Mei 2013 - 14:33

    Lindsey:

    Pap,
    Dat is pas in Septermber daar maak ik me nu nog niet druk om en wil ik me ook niet druk om maken yolo.

    Aniek aaaah merpie yes i know casanova lindsey verkoopt wel boot tickets haha (grapje)
    als ik blijf en je komt ben ik wel happy hoor zo leuk kan ik gewoon laten zien waar ik woon. En anders gaan we er sws nog een keer heen:)

    Karin
    Dankjewel nee dat hoort er niet bij ik ben druk bezig met tafeltenissen en midget golven dat kan ook wel op 4 uurtjes slaap haha. ik heb laatst nog een keer proberen te facetimen maar dat lukte niet.
    Het warme weer zit er ook in nederland aan te komen.

    btw leuk dat jullie mijn verslagje lezen x

  • 23 Mei 2013 - 15:09

    Helga:

    Groot gelijk Lindsey!! Geniet wat je genieten kan :))
    We kijken trouwens wel uit naar die fotoreportage van je!


    Lieve groetjes van ons uit het warme en zonnige Diessen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 5636

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: