Fijne dagen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Fijne dagen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Fijne dagen

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

19 Juni 2013 | Malta, Sliema

Ciao,

De afgelopen dagen waren super leuk !! Rick en Bianca waren gekomen en die heb ik zaterdag van het vliegveld afgehaald. Daarna zijn we lekker gaan zwemmen in het hotel heeeerlijk 1e keer in Malta. Daarna zijn we naar mijn favorieten plekje gegaan (dixi) terrasje!! verder zijn we lekker uit eten geweest, naar Valleta, Surfside, gezwommen en een waterpark. Ik heb weer balletje kunnen overgooien in het water met mijn broertje net zoals vroeger:)
Kortom het was erg leuk en geslaagd en was blij dat er ook iemand voor mij is gekomen aangezien al mijn huisgenoten elke week wel bezoek hebben.......

Vandaag een productief dagje:
Pasfoto's maken,ambassade afspraak maken (id verloren) hotel regelen , vliegticket blabalabalabala

Ik heb weer wat foto's toegevoegd

ciaooooo groetjes uit Malta

  • 19 Juni 2013 - 14:10

    Helga:

    Ha Lindsey,

    Leuke foto's zeg! Fijn voor je dat Rick en Bianca er waren, zal vast erg gezellig zijn geweest!! Hopelijk komt het allemaal snel in orde met je paspoort, zodat je over een tijdje weer veilig en wel naar huis kunt.

    Fijne weken nog..en leg voortaan je paspoort onder je kussen.. ;)

    Groetjes van ons x

  • 19 Juni 2013 - 22:35

    Karin:

    Lieve Lindsey,

    Het is heel leuk om je berichten te lezen, wat gaat het toch snel nu ben je je terugreis alweer aan het plannen.
    Dus een maandje langer zit er niet in, je hebt geen verblijf kunnen regelen?
    Fijn voor je dat je zo'n fijne dagen hebt gehad met je "grote" broer en vriendin.

    Grtjesssssss

  • 20 Juni 2013 - 13:27

    Lindsey:

    @Karin,

    Jawel ik blijf nog 2 a 3 weekjes langer voor vakantie.
    Helaas moet ik dan weer naar huis maar ik wil nog lange niet.

    xx

  • 20 Juni 2013 - 17:56

    Simone:

    Leuk dat het zo leuk was!

    Geniet er nog maar van negertje :-)
    Als je de zaken geregeld hebt voor langer verblijf dan ff laten weten...
    Papa komt maandag a.s. terug uit Santiago...misschien brengt hij je ook nog wel een bezoekje.

    Xxx Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 5628

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: