7e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu 7e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

7e week

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

06 Juni 2013 | Malta, Sliema

Ciao Amigo's ,

Long time ago......
Hier gaat alles nog steeds prima de weken verlopen wel wat anders omdat we veel inloop hebben. Bijv de ouders van Rosanne kwamen dus Rosan was vaak weg. Daarnaast waren de ouders van Lian er en het vriendje van Renate. Het was een hele inloop dus. Vorige week zijn we erg veel opstap geweest maar liefst 6x ik hoor jullie al denken..... maarja je blijft nou eenmaal niet in je appartementje zitten S'avonds en als je mensen wil ontmoeten of zoals in mijn geval m'n Italiaanse maten ga je toch al gauw daar heen voor 1 "drankje". Helaas vorige week wel in een grote fight terecht gekomen. Meneer de Maltesertjes denken dat ze je overal kunnen aanraken dus ik heb ze 2 kansen gegeven. Daarna dacht ik er eentje even een zetje gegeven maar dat liep wat anders af die jongen viel op de grond en binnen no time stonden er 4 mini Maltesers om me heen. Zo slim (dom) als ik ben ga ik niet weg en vraag ze om te blijven. Eentje heb ik nog een mep kunnen verkopen haha en die viel ook weer wat een mietjes. Gelukkig had ik al m'n vriendjes om me heen en was alles snel opgelost. Daarna kwamen er 6 ja serieus 6 bodyguards naar mij toe (erg boos) maar nadat ik het ze eenmaal had uitgelegd zeiden ze geen probleem meid we kennen je nu je bent lang en knap we houden je in de gaten wieeehoee thanks meneertje.

Deze week moet ik vooral veel werken merp 3 dagen achter me kaar wat een hel hahah. Nee eerlijk gezegd is het niet zo erg mini golven in de zon en volleyballen met super aardige gasten. Ik ben nu druk bezig met het vinden van een appartement want wil nog heel graag hier blijven het leven in Malta bevalt me te goed. Wat chill allemaal zeg elke dag is weer speciaal en ik geniet optimaal kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst saggie was ik loop rond elke dag met een smile niet normaal:D
Ik heb nog een aantal nieuwe foto;'s geplaatst van wat we zo'n beetje hebben gedaan waaronder ook 1tje met m'n beste maat (bodyguard Footlose)

Zaterdag hebben we een gaaf prive feestje (white party) heb ik natuurlijk weer even geregeld:D en zondag gaan we waarschijnlijk naar een bootparty waar ik natuurlijk heel veel korting heb. De manager is een goede vriend van de Italiaantjes!!

Sono tuta benne!!!

p.s volgende week komen Rick en Bianca jeej zin in kan ik ook eindelijk iemand laten zien waar ik leef :):)

Ciao X

• 07 Juni 2013 - 08:05

Helga:

Hi Lindsey,

Goed van je om voor jezelf op te komen, gekke kerels allemaal!! Geniet van zon, zee en strand...en ja, helaas hoort daar af en toe werken ook bij ;)

Veel plezier met Rick en Bianca, doe ze maar de groetjes!

Byebye :)

• 07 Juni 2013 - 14:59

Simone:

Ha party animal!!!

Van je afbijten ok maar handjes thuis houden hè....
    gelukkig allemaal goed afgelopen!

Nou feest ze verder...veel anders doe je niet en have fun met R&B

xxx Simone

• 07 Juni 2013 - 16:41

Lindsey:

@Helga,

Leuk dat je mijn berichtjes altijd leest en reageerd:)
    Ik ga de groetjes doen doe jij de groetjes aan Jack dan
    x

@Simone
    Handjes thuis houden het was zelfverdediging.
    Hahaha en ja we feesten wel af en toe ach je leeft maar 1 x.
    Ben al 2 dagen niet geweest en heb vandaag alle activiteiten op stage alleen gedaan.
    M'n baasje was erg blij.
    Vanavond gaan we BBQ op het strand:)

Xxx