Nog 16 nachtjes - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lindsey - WaarBenJij.nu Nog 16 nachtjes - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Lindsey - WaarBenJij.nu

Nog 16 nachtjes

Door: Lindsey

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

03 April 2013 | Nederland, Eindhoven

Hoihoi,

Ik ga nu voor de 1e keer een verslagje typen ik zit momenteel op stage in Nederland. En moet nog 16 nachtjes slapen voordat het zo ver is. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het nu toch wel erg spannend vind worden en de dagen niet meer aftel. Er zijn nog zoveel leuke dingen die staan te gebeuren bijv mijn verjaardag zaterdag!! Daarnaast moet er nog zoveel gebeuren en heb ik stage tot 18 april en 20 april vertrek ik al 'S ochtends vroeg drukdrukdruk dus. Gelukkig hebben we de 1e 2 weken talencursus dus echt druk hebben we het dan niet. Ik ben wel zo benieuwt hoe het zal zijn met 5 meiden in een appartement mijn stage hoe snel ik beter engels leer. Wat voor mensen zijn er ga ik veel mensen missen? en m'n lieve hondje dan? ook wel bekend als Jimmy,merpie en snoesje. Ik heb m'n vader al gevraagd dat wanneer die gaat skype de hond ook voor de camera moet.

Ik ga nu nog even verder met werken bij mijn o zo leuke stage.
Later kater X

  • 09 April 2013 - 09:29

    Helga & Jack:

    Hoi Lindsey,

    We hoorde dat je een groot avontuur tegemoet gaat, stoer zeg!! Malta is een erg mooi eiland,,ben er ooit geweest, voor details= check tante Riet :)) Mocht je de gelegenheid krijgen -tussen al je drukke werkzaamheden door-ga dan eens met een bootje naar een klein eilandje / baai vlak voor de kust van Malta. Daar hebben ze destijds een bekende tv- serie of film opgenomen..net the bleu lagoon, zo mooi!
    We gaan je blog volgen en wensen je héél veel succes maar vooral ook enorm veel plezier op Malta!!

    Take care en groetjes,
    Helga & Jack Evers en natuurlijk heel veel pootjes van Sam & Toby xxx

  • 12 April 2013 - 09:59

    Peter Pan:

    Dag,

    Veel succes.

    Groeten van Rick

  • 13 April 2013 - 09:46

    Karin:

    Hey Lindsey,

    Heel veel plezier in Malta en nu succes met de laatste voorbereidingen, het aftellen is begonnen.
    We zullen je zeker volgen.
    Ga je ook op Skype of viber?
    Heel veel plezier en geniet van deze geweldige tijd.
    Frank&Karin Dave en Mike. X

  • 13 April 2013 - 18:04

    Lindsey:

    Hee Helga,

    bedankt voor je tip!! ik ga er zeker naar toe
    En je ziet nu nieuwe berichtjes wel verschijenen:)

    Karin
    Ik heb sws skype en face time :)

    Groetjes Lindsey

  • 15 April 2013 - 12:57

    De Papa:

    Lief Linneke,

    ik vind het zo bijzonder leuk voor jou, ik vind het voor mij wat minder, maar ja..... kleine meisjes worden groot. Ik kom over een paar weken een keer op de koffie, maar ik zal vooraf wel even bellen, kun je vast een programma in elkaar zetten. welk restaurantje, welke bezienswaardigheden, een mooie route, een fijn hotelletje, kortom geen moeite is jou teveel om je vader een paar geweldige dagen te bezorgen.
    Misschien kom ik wel logeren in het hotel waar jij werkt, 's morgens mee met de aqua jogging en dan 's middag beach vollybal en 's avonds natuurlijk de bingo avond met disco (moet niet vergeten om mijn John Travolta pak mee te nemen). Ik zie er nu al naar uit :)

    heel veel plezier en blijf van de jongens af daar, ze zijn allemaal onbetrouwbaar
    pappa Henny

  • 20 April 2013 - 15:14

    Simone:

    Hi Linneke,

    Inmiddels hebben we gezien dat je veilig bent geland in Malta.
    Heeeeeeeel veel plezier, lol en gezelligheid wens ik je toe!
    Het is sneller voorbij dan je denkt dus genieten he!!!!

    Enne... Die jongens zijn net zo betrouwbaar als hier dus echt....go girl!!!!

    Xxx simine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5635

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: