Het leven in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Het leven in Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Het leven in Malta

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

23 April 2013 | Malta, Sliema

Malla,

Hoe is het leven in Holland? hier is alles goed we zijn gisteren voor de 1e keer naar school geweest. Wat opzich wel erg leuk was alleen man o man wat duurde het lang en alleen maar Engels praten is toch wel vermoeiend. Ik zat langs een Zuid Koreaan hahaa snapte niks van wat hij zei ik vroeg op die de Gangnam style kende waarop hij antwoorden ooolrigggghttt ( hij heeft ook een blokbeugel). Ik ben al zoveel mensen tegen gekomen en praat de hele dag Engels dat gaat me eigenlijk best goed af iedereen verstaat me dus :):) Gisteren zijn we vanuit de school naar Pacevile geweest(uitgaansgebied) dat was erg gezellig . Ik kwam een jongen tegen uit Koewijt jajaja alle nationaliteiten hier. Vanavond ga ik lekker voetbal kijken in een cafe met een paar nieuwe maten. Gisteren hebben we lekker gekookt ofja we Jill en ja papa ik eet elke dag gezond fruitjes. Het weer is nog niet optimaal beetje licht bewolkt. Je kan wel korte broek aan en t-shirt aan maar ik neem toch nog vaak een trui mee.

Nu moet ik stoppen want we moeten naar schooltje toe.

Groetjes uit Malta.

xx Lindsey

  • 27 April 2013 - 18:12

    Tante Riet:

    Lieve Lindsey,
    van t.Corrie heb ik gehoord, dat je je duim hebt gebroken. Met sporten of zo, of was je je geld aan het tellen? Ik hoop dat het goed en vlug geneest, dat je toch alles kunt blijven doen. Veel liefs en de groetjes en beterschap uiteraard, van oom Peter en mij, daag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 5630

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: