Nog 1 dagje chillen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje chillen - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje chillen

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

04 Mei 2013 | Malta, Sliema

Ilaloe,

Wat was het een leuke week we zijn naar de Golden Bay geweest een zandstrand waar savonds vuurwerk was te zien vanaf het strand wat een aparte ervaring. Daarnaast kon ik maandag ook eindelijk een drankje nuttige : zie foto:)
Op dat zelfde feest heb ik een Itiliaan ontmoet genaamd : Stefano ik vroeg of die goed kon koken zijn antwoord was ja. Nou 1+1 = ja je raad het al de dag erna heeft Stefano heerlijk itiliaans voor ons gekookt nomnom die pasta heeerlijlk!! daarna zijn we met ze alle opstap geweest. En kwamen we zijn itiliaans vrienden tegen wat een Bella's (sorry papa) eentje daarvan was manager van bepaalde clubs dus ik heb die avond 0 euro opgemaakt want hij kreeg alles wat een leuke avond:)
Woensdag hadden we vrij volgens mij was het hier (arbeiders dag) en zijn we weer lekker gaan zonnen. Het weer is momenteel echt geweldig 24 graden strak blauw met een briesje. Ik ben natuurlijk al de bruinste van de 5 jippiee a jeej maar dat is ook niet zo moeilijk met die Albino's . De laatste dagen school donderdag en vrijdag waren erg leuk we hebben veel met elkaar gesproken over culturen (turks,spaans,itiliaans,japans,koreaans) en elkaar muziek laten luisteren van dat land. Vrijdag was onze laatste dag en hebben we afscheid moeten nemen van ons klasje:(

ojaa ook ik heb koniginne dag gevierd jawel in het oranje alleen was het binnen zo koud (airco) dat ik m'n trui aan had haha. Jahoor ik ben al goed ingeburgerd die maltesers lopen namelijk nog steeds in truien en lange broeken rond want het is koud volgens hun. Hoe was het feestje bij jullie?

Dit weekend gaan we niet meer opstap beetje uitrusten daarnaast is het weekend niet leuk te druk en vol met maltesers die werkelijkwaar achter mij aanrennen heluuppp.

Vandaag: Zaterdag zijn we naar het eilandje geweest Comino wat een reis was dat. Eerst 1 uur in de bus wat hier trouwens helemaal niet vervelend is wat een mooi eiland <3 . ' en daarna 15 min met de boot. Bij aankomst viel mijn mond echt open het water is zo licht blauw het leek wel een klein curacao. Ik heb in dit reisverslag een aantal foto's toegevoegd. Let op als er mensen naar Malta komen en die dit eiland willen bezoeken. Na dit bezoek kun je nooit meer een man in een speedo zien sjeej al die itiliaaantjes en dan niet gewone speedo's nee string speedo's hahaha heb me kapot gelachen dat wel:)

Heb net het huisje gepoets papa waarom is ons huis zo schoon? dit smet kind is de cleaner van het huis wat een vet maaien hier.

Maandag begint het echte leven ik moet om 10.00 op mijn stage zijn . Ben benieuwt of dat gaat lukken want de bussen komen hier gewoon niet als ze geen zin hebben. Naja tranquilo dan maar een uurtje later kan gewoon hier!!

Ik denk dat dit verlopig het laatste verslagje zou zijn want na maandag heb ik het drukdrukdruk 32 uur in de week werken. Als ik dat maar overleef

Xx vanuit Malta

  • 04 Mei 2013 - 23:16

    De Papa:

    Wat een geweldige ervaringen, vooral die verschillende culturen.
    Lieve schat geniet ervan maar blijf jezelf.......

    groetjes en adios

  • 04 Mei 2013 - 23:19

    Lindsey :

    Altijd papa Xxx

  • 05 Mei 2013 - 09:58

    Kanin:

    Lindsey,
    Wat geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met je in het het zo te te lezen prachtige Malta.
    Heel veel plezier. Geef je skypenaam door kunnen we eens kletsen.
    X

  • 05 Mei 2013 - 11:22

    Helga:

    Haaaaaai Lindsey!

    Goh, mooi verslag zeg! Dat is dus het eiland wat ik bedoelde, gaaf hé! Wel wat blauwer dan onze
    lillike en grijze Noordzee toch ;) Maar pas op voor die Italiaantjes hé..hebben behoorlijk wat temperament in hun kraag...

    Heel veel plezier nog en maak maar veel foto's voor de jaloerse achterblijvers :))

    Groetjes van ons uit Diessen xxx

  • 07 Mei 2013 - 18:47

    Tante Riet:

    Liev Lindsey,
    een groetje van ons vanaf de camping. Geen spannende verhalen vanaf hier, maar toch wel erg fijn.
    Hoop dat het goed gaat op je stage, je beschrijft wel hoe mooi het daar op Malta is en hoe hard je aan het poetsen bent. leuk omdat allemaal te lezn. Daag ik wacht weer op het volgende verslag, gr.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 5631

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: