2e week stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu 2e week stage - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

2e week stage

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

08 Mei 2013 | Malta, Sliema

Bongoe,

Deze week was erg indrukwekkend en vermoeiend en hij is nog niet eens afgelopen haha. Maandag was mijn 1e dag stage en ik dacht echt jeetje waar ben ik beland mijn baas (nadir) was helemaal niet aardig en ik kreeg meteen een rooster voor mijn neus waarop stond dat ik 6 dagen moest werken. uhh ik hoef maar 32 hahaha maargoed nog niks gezegd. Dag 2 was al veel beter heb lekker mee kunnen doen met een dart toernooitje die ik natuurlijk ook gewonnen heb :D ( komt door al dat oefenen vroeger op de camping bij tante Riet en ome Peter waarop mijn baas meteen zei sooo lindsey jij bent fanatiek haha ja wat denk je ga echt die gasten niet laten winnen hoor;p.

Daarnaast heb ik al een keer mee kunnen doen met de ochtendgymnastiek daar hebben ze ook meteen kunnen zien dat dat geen les is voor mij. Omdat een +- 80 jarige oma naast mij leniger was dan mij (ja lachen jullie maar:)

Ik heb ook al een keer een kids club geleid met 2 kinderen en zelfs met 5 . Mijn god die kinderen vonden mij nog aardig ook haha ik ben juf lindsey en juf lindsey draagt altijd een staart whaha. Ik heb meteen best veel verantwoordelijk heden waarom ik altijd? ik mocht vandaag zelf door de kelders van de hotels lopen tussen de varkens door en door de keuken allemaal boze mensen want ik liep de verkeerde ruimte in whaha oeps. Daarna de sleutel ophalen en zelf het animatie kantoor openen. Ik heb zelfs een PA systeem gevonden en zo goed als aangesloten want ik kreeg op mijn kop waarom dat nog niet was aagesloten haha uhm dit is mijn 3e dag meneer maargoed. My english is much better then a few weeks ago. Ik moet heel de dag engels praten,duits en un poco spaans. Ik dacht na de 1e dag dat het VERSCHRIKKELIJK zou worden maar ik moet eerlijk zeggen ik vind het SUPER leuk!!!!

Morgen ben ik vrij en ga ik lekker een jogging broek kopen echt goddelijk wie kan er nu in zijn chill pakkie werken<<( haha bianca)

Nu ga ik maar eens eten en klaar maken vanavond Paceville onveilig maken.


OJA en ik vind jullie reacties op mijn verslagje super leuk en LIEF

xxx uit malta

  • 09 Mei 2013 - 15:57

    De Papa:

    lieve Lindsey

    wat een geweldige ervaring. Zo leuk het werken met (die verrekte klere) kinderen, geeft ook veel voldoening:)
    Dat je al direct veel verantwoording krijgt, snap ik best. Jij wil gewoon carrière maken en die TOKO overnemen.
    Die man snapt dat uitstekend en voelt jou hete adem al in zijn nek (daar gaat mijn baantje).
    Nee een paar maanden is leuk, maar dan weer fijn naar huis komen want ik kan je niet missen.

    Kan je trouwens die kinderen niet eens een keer flink afmatten, zodat ze de volgende dag niet meer terugkomen. bv een stormbaantje of een strandloop van 10 km, 100 keer opdrukken enz, heb je weer een dag extra vrij !!

    lieve groetjes pa x

  • 09 Mei 2013 - 20:55

    Lindsey:

    heee papa,


    thankkkyou lees je e-mailtjes is :)

    xxxx

  • 09 Mei 2013 - 23:44

    Helga:

    Hotnews...
    Tja...zal maar gelijk met de deur in huis vallen..maarre...PSV heeft verloren!!!!!!!!!
    Begin nu toch ook echt steeds meer vertrouwen te krijgen in die club van ome Peter..sorry ;)

    Groetjes van een stille Feyenoordfan..(oei..tis eruit)

  • 10 Mei 2013 - 12:12

    Cheryll:

    Ola chicka,

    Ik ben echt een slechte vriendin, en studiebol of workaholic...
    Heb al een paar keer je verslagen niet gelezen maarrrr ik ben weer helemaal bij!
    Dat nou juist JIJ de kidsclub draait vind ik echt geweldig, en dat je het nog leuk vond is helemaal super.
    Ik ben blij te horen dat je met je uren hebt kunnen regelen, al ben ik wel bnieuwd wat je daarvoor hebt moeten doen bij die Tunesier haha.
    Fijn dat je stage leuk is. Zo vliegen de uren voorbij!
    Probeer van ieder moment te genieten. Deze prinses gaat zo weer werken, zelfs ochtenddiensten! (Ja ja ik ben echt veranderd, van sierpaard naar werkpaard. Brrr ankie!)
    Daarbij ben ik echt een nerd geworden want ik sta om half 9 op om mijn eindgesprekken op school voor te bereiden.
    Ik hoor je denken, ze is gek geworden. Zal wel door die optater van zaterdag komen..
    Ben benieuwd wat je allemaal nog meer op stage doet??? Geen koffie zetten en kopieren mag ik hopen!

    Xxxxx veel liefs uit het bewolkte stormachtige Geldrop

    Aniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 5609

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: