Dag 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

21 April 2013 | Malta, Sliema

Haihai,

Gisteren zijn we aangekomen in Malta alles was perfect geregeld en we werden meteen naar ons appartement gebracht. Sjeej wat is die groot zeg !!! daar waren we natuurlijk erg blij mee:)
Daarna hebben we ons lekker omgekleed "korte broek" hahah niet jaloers worden he? en zijn we een hapje gaan eten aan de kust. S' avonds zijn we nog opstap geweest dat was erg geslaagd ondanks ik heel de avond op een kruk zat en cola dronk heb ik me uitermate VERMAAKT:)

Is het niet veel jongens afwijzen in verschillende talen dan is het wel genietend kijken naar alle BIRDS (rick en bianca)

Nu ben ik net wakker geworden 10.00 en ben ik gewekt door een kerk koor ik schrok me kapot blijkbaar zit die hier in de buurt. Maltesers zijn heel erg gelovig en op zondag zijn hier ook geen winkels open.

De zijn hier normaal betaalde gisteren voor een pizza 6 euro<< de alcohol prijzen zijn hier wel mega laag voor een baco betaal je 1.50 . En bier is vaak 0.80 cent.

we zijn net terug gekomen van het strand ofja de lounge bar aan het strand. Daar hebben we heerlijk gezont en geslapen. Nu even klaar maken en straks uiteten en weer even opstap. Morgen om 08.00 moeten we op school zijn en gaan we Engels leren. yeah right

Toedels vanuit het zonnige Malta!!

xxx

• 21 April 2013 - 19:10

Tante Riet:

Lindsey wat fijn zo vlug iets van je te lezen en dat je het getroffen hebt met je appartement.
    Ik wens je een goede tijd toe . groetjes van ons daag