Eindelijk ZON - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu Eindelijk ZON - Reisverslag uit Sliema, Malta van Lindsey - WaarBenJij.nu

Eindelijk ZON

Blijf op de hoogte en volg Lindsey

27 April 2013 | Malta, Sliema

Mellaaaa,

Zo hee wat gaat de tijd snel hier . Deze week stond toch voornamelijk in het teken van shoppen,stappen en naar school gaan. Wat ik opzich wel jammer vind ik wil graag ondernemen maar helaas gaat dat nu niet door mijn dikke oma knie. Ach ik heb nog 3 maandjes dus heb me er maar bij neergelegd dat ik deze weken lekker ga chillen in plaats van plaatjes bezoeken. Op school gaat het nog steeds goed ik vind alleen het niveau best matig maar 1 niveau hoger is weer te hoog. Beetje lastig dus ik leer er evengoed heel veel van en als ik een zin zeg en ik weet het woordje net vraag ik dat netjes aan Holly( de juf) zo leer je natuurlijk ook veel. Ik heb de laatste paar dagen langs een spaans en itliaans meisje gezeten. En we hebben veel zitten kletsen over hun landen wat erg interessant is vind ik. Daarnaast heb ik een groot compliment gekregen van mijn spaansje medestudent Sandra. Ze vind mijn spaanse uitspraak erg goed en zegt dat ik hierna spaans moet gaan leren nou dat is dan weer mooi meegenomen. Eigenlijk ben ik nu wel een studiebol hoor ik zit in de klas engels te praten een paar zinnen Spaans en duits tegen een andere mede student haha wel erg leuk. Rond 17.00 zijn we elke dag thuis en dan ga ik meestal even een siesta houden ben nog steeds wel een beetje vermoeid en heel de dag engels praten en luisteren is toch zwaarder dan ik dacht. Onderling gaat alles prima iedereen is hier heel chill. Ik merk alleen dat ons huishouden vergeleken met andere UBER UBER schoon is. Dus ik ben veel aan het schoonmaken maar dat vind ik niet erg als hun dan maar lekker koken':)

Het slapen gaat steeds beter ik lig alleen op een kamer en die is aan de straat kant gelegen. In Malta toeteren ze de hele dag/nacht daarnaast zijn ze aan het bouwen in de straat en lig ik voor een school. Ik dacht jeej in het weekend kan ik uitslapen maar helaas er is ook nog een kerk koor hahaha. Opstap gaan is hier geweldig ik zit nog steeds alleen maar op een krukje aan de cola maar wat een mensen zijn hier. Vooral die engelse wat een volk verschrikkelijk hahaha. Daarnaast zijn er super veel oude mannen die hier ook een cursus volgen maar die gaan dus ook opstap. Hmmpf beetje appart zie papa henny al in de Havana's staan haha not.

Vandaag scheen eindelijk de zon een keer GOED de meiden zijn naar Valetta gegaan een oud stadje. En ik ben lekker rustig gaan zonnen aan de zee heeerlijk. Morgen word het ook een mooie dag en gaan we naar Golden Bay (echt zandstrand) daar gaan we lekker zonnen en savonds is er een feestje + een vuurwerk show.

En maandag mogen we weer naar school en gaat deze meid ook een keer goed feesten want de kuur is dan afgelopen JIPPIE A JEEJ.


Groetjes uit Malta!!
byebye xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

3 maanden stage in Malta

Ik ga vanaf 20 april 3 maanden stage lopen!

Recente Reisverslagen:

19 Juni 2013

Fijne dagen

06 Juni 2013

7e week

26 Mei 2013

Goodday

23 Mei 2013

Paceville

08 Mei 2013

2e week stage
Lindsey

Vanaf 26 februari ga ik een maandje naar Spanje Gran Canaria om spaans te leren.

Actief sinds 03 April 2013
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5612

Voorgaande reizen:

26 Februari 2014 - 26 Maart 2014

Gran Canaria Las Palmas taalcurus Spaans

20 April 2013 - 13 Juli 2013

3 maanden stage in Malta

Landen bezocht: